Ja

16 sierpnia, 2014

Brak rozdziału

Miałam napisać dzisiaj nowy rozdział. Czekałam do ostatniej chwili, ale nie pojawiły się żadne komentarze. Tak jak kiedyś napisałam. Ja piszę dla wszystkich, ale nie robię jakichś wyrzutów, że nie ma komentarzy. Czasem się nie chce, czasem zapomni, czasem się nawet nie przeczyta. Rozumiem to. Ale przykro mi, że żadnego komentarza nie było pod ostatnim rozdziałem. szczególnie, że nie będzie następnego, bo chciałam, żebyście mi poradziły czy mam pisać drugą część tego opowiadania. Przydałaby się chociaż jedna rada, a tu zero. Jest mi przykro, ale nie gniewam się na Was. Nowy rozdział pojawi się jutro w okolicach 18. Mam nadzieję, że chociaż spojrzycie na niego.
Serdecznie pozdrawiam i życzę udanych ostatnich tygodni wakacji.
Nie sądzicie, że minęły ciut za szybko?/ Nastka :*

4 komentarze:

  1. Właśnie przeczytalam twój blog i jest niesamowity! Fabuła jak i wygląd. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze ona im odrazu nie wybaczy. Pf

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam na ostatni rozdział na blogu, potem pojawi się już tylko epilog.
    http://sophieandzayn.blogspot.com/
    Aga xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodasz nowy rozdział ?:D

    OdpowiedzUsuń